FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Z jajka Hydry wykluwa sie Hydra :D Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Rybok112
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pią 15:04, 13 Paź 2006 Powrót do góry

a wiec w ots/data/actions/actions.xml

musizmy dopisac:

<action itemid="4850" script="hydra.lua" />
i dac zapisz:P
Potem wots/data/scripts

robimy plik hydra.lua a w nim piszemy

-- Make Hydra by Pitbull --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

pos = getPlayerPosition(cid)

if getTilePzInfo(topos) == 0 then
if getTilePzInfo(pos) == 0 then

if item.itemid == 4850 then
doSummonCreature("Hydra", pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Amgad",1)
doRemoveItem(item.uid,item.type)

else

doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.")
end

return 1

end

I juz moze sie wykluwac hudra z jej jajek na naszym otsie :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin